Hurrengo larunbatean "Arabako Eskola Kiroleko 2. Jardunaldia" ospatuko da Mendizorrotzan (Vitoria-Gasteiz). Lehiaketa bi txandatan banatuta dago:
- Lehenengo txanda (beroketa 15:30etan hasten da eta lehiaketa 16:30etan):
.- Pre-alebinak: - Emakumezkoen mailan: 2008. urtean jaiotakoak.
- Gizonezkoen mailan: 2008tik 2007ra bitartean jaiotakoak.
.- Alebinak: - Emakumezkoen mailan: 2007. urterarte jaiotakoak.
- Gizonezkoen mailan: 2006. urterarte jaitakoak.
- Bigarren txanda (beroketa 17:15etan hasten da eta lehiaketa 18:00etan):
.- Benjaminak: 2010tik 2009ra bitartean jaiotakoak.
Autobusaren irteera ordua DENONTZAT: 14:30 (aurrekontuak dela eta, Foru Aldundiak autobus bat baino ez du jartzen)
Autobusa ohiko bilketako puntutik irtengo da: Institutuko geltokia.
Mesedez, izan kontutan hurrengo gaiak:
1. - Jarri igerilarien izenak arropetan, gal ez daitezen.
2.- Aldagelen edukieragatik, lehiaketetan gurasoak sar ez daitezela eskatzen digute, pilaketak eta estutasunak saihesteko. Nahiz eta hasieran apur bat kostatu, berehala ikasiko dute.
3.- Lehiaketetara joango ez bazarete, aste beteko aurrerapenarekin abisatu behar da, autobusagatik eta lehiaketa-zerrendengatik. Gaixotasunagatik edo ustekabeko zerbaitengaitik izanez gero, ez da ezer gertatzen, baina, ahal den einean denborarekin jakinaraztea litzateke egokiena.
4.- Hotzitu ez daitezen, 2 bainujantzi gutxienez eramatea gomendatzen dizuegu.
5.- Komenigarria da baita ere, edateko zerbait eta askari pixka bat eramatea.
Eskerrik asko zuen kolaborazioagatik eta lehiaketaz goza dezazuela.
Este próximo sábado se celebra en Mendizorrotza (Vitoria-Gasteiz) la "2ª Jornada Escolar de Álava". La competición está dividida en dos turnos:
- Primer turno (el calentamiento comienza a las 15:30 y la competición a las 16:30):
.- Pre-alevines: - Categoría femenina: del 2008.
- Categoría masculina: del 2008 y 2007.
.- Alevines: - Categoría femenina: del 2007.
- Categoría masculina: del 2006.
- Segundo turno (el calentamiento comienza a las 17:15 y la competición a las 18:00):
.- Benjamines: años 2010 y 2009.
Hora de salida del autobús PARA TODOS: 14:30 (por motivos presupuestarios la Diputación sólo pone un autobús)
El autobús saldrá desde el punto de reunión habitual: la parada del Instituto.
Hay una serie de cuestiones que, por favor, pedimos que se tengan en cuenta:
1.- Hay que poner los nombres de las y los nadadores en la ropa, para que no se pierda.
2.- Debido a la capacidad de los vestuarios, en las competiciones se nos pide que no entren los padres y madres, evitar aglomeraciones y agobios. Aunque al principio les cueste un poco, en seguida le cogerán el truco.
3.- Las ausencias a las competiciones hay que avisarlas con una semana de antelación, por tema autobús y listas de competición. Si es por enfermedad o algún imprevisto, no pasa nada, pero las que se sepan, comunicarlas con tiempo.
4.- Llevar 2 bañadores mínimo, para que no se queden fríos.
5.- Llevar algo de beber y algo de merienda.
Muchas gracias por vuestra colaboración y que disfrutéis de la competición.
No hay comentarios:
Publicar un comentario