jueves, 30 de enero de 2020

4. jardunaldia Fan ALEVIN federatua / 4 JORNADA FAN ALEVIN FEDERADO









4. jardunaldia Fan ALEVIN federatua 

Urteko lehen jardunaldia gure igerilarientzat. 

Ohi bezalagure alebinek 200 estiloarekin hasi ziren igerianProba oso teknikoa eta zaila bere biraketengatik eta estilo aldaketengatikGureakEuskadiko gutxienekotik hamarren eskasera geratuzMutilek, proba salbatu zuten deskalifikaziorik gabe eta euren denborak ere jaitsiz. Ez dago batere gaizki. 

50 libreen txanda da. Bai Igor eta bai Juan minimotik oso gutxira geratzen dira eta distantzia zaila dute indar handiko igerilarien aurkaMariakbere aldetikgoranzko joerarekin jarraitzen du, bere helburuetara gogoz hurbilduz. 

100 brazara iritsita, Maider, Joane, Maria F eta Markelek euren markak hobetzen dituzte. Ez gara espezialistakbaina erritmo onean aurrera egiten diardugu. 

Lucia, 200 bizkarrarekingutxienekoa lortzen saiatzen da, baina azken 50eko zail batek gehiegi pisatzen dio, helburutik segundo gutxira geratuzBerriro ere, gertu gaude. 

Alebinekin itzultzen garakalitate handiko 100 bizkarraren ondoren argi uzten dute astero jaisten jarrai dezaketela, hala proposatuta. 

400 librera pasa ginenZelako eguna! Maria F-k, Maiderrek eta Joanek modurik onenean egingo diote aurre probaribaina estrategia ezberdinekinMaria F-k denboraldiko 250 metrorik onenak egin ditu eta uste duena baino gehiago eman dezakeela erakutsi du. Joanek eta Maiderrek beste gerra interesgarri bat jokatzen duteAzkenean Joanek metroak lagatzen dituMariak esfortzuak pilatutako nekea nabaritzen du eta Maiderrekerritmo oso konstantean, proba oreka gehiagorekin egitea lortzen duen arren. Proba handia hiruretarako. 

Oraingoan, 4x100 alebinekinAstebete lehenago ideia bat zen, bi egun lehenago aldizhelburu bat, eta gaur errealitatea. Probaren bila goazgutxienekoa nahi duguCayetanak proba irekitzen du, irteeran urduri egon arren, 200l iraganaz gogoratuzirteera aurreratuarekinGaraiz irteten da, ez du bere 100ik onena egiten baina inor ausartzen ez den proba irekitzen du. Ainhoak gogo handiz lortu du denborarik onena, eta hori lortzeko ideiari eutsi dio. Iharten txandahemen asko daukagu jokoanbi segundo gainetik gaude eta bere denbora jaistea lortzen badubarruan gaude. Sorpresa! Bi segundotan jaisten du bere denboraJunek uretara jauzi eginezgauzak txukun uzten dituen lehen 50 leherkor bat ezarrizAzkenean barruan gaudebi segundo azpitikhelburua lortutaPrimeran neskak! 

Juan eta Igorrekin amaitu genuen lehia, 200 librean. Ez dute markarik hobetzea lortzen baina bi hilabete atzera erakutsitako mailari eusten diote. 

Araitzen parte-hartzea azpimarratzeabere lehen 100a zen eta primeran egin zuenTaldekide gehiago batzen ari diren talde handia. Oso talde irudi ona beste jardunaldi batean eta hurrengoanklubaren egunik garrantzitsuenetako batean, eskola-trofeoan. 

-------------------------------

4 JORNADA FAN ALEVIN FEDERADO 
 
Primera jornada del año para nuestros nadadores. 
 
Como es habitual comenzaron nuestras alevines nadando 200 estilos. Prueba muy técnica y dificultosa por sus virajes y cambios de estilo. Las nuestras quedándose a escasas decimas de mínimas de Euskadi. Los chicos, salvaron la prueba sin descalificaciones y bajando también sus tiempos. No esta nada mal. 
 
Toca el turno de 50 libres. Tanto Igor como Juan se queda a muy poco de mínima y pelean una distancia muy difícil contra nadadores de mucha fuerza. María por su parte sigue con su progresión ascendente acercándose a sus objetivos con ganas. 
 
Llegados los 100 braza, Maider, Joane, María F y Markel, mejoran sus marcas. No somos especialistas pero seguimos progresando a buen ritmo. 
 
Lucia con 200 espalda intenta la mínima pero un difícil ultimo 50 le pesa demasiado quedándose a escasos segundos del objetivo. Estamos cerca, una vez mas. 
 
Volvemos con alevines que tras un 100 espalda de mucha calidad dejan claro que pueden seguir bajando cada semana si se lo proponen.  
 
Pasamos al 400 libres. Que día! María F, Maider y Joane enfrentan la prueba de la mejor manera aunque con estrategias dispares. María F sale como un tiro haciendo sus mejores 250 metros de la temporada y demostrando que puede dar mucho mas de si. Joane y Maider, vigilándose como habitualmente juegan otra guerra muy interesante. Finalmente Joane cede metros, María nota la fatiga acumulada por el esfuerzo y Maider, con un ritmo muy constante aunque guardándose consigue realizar la prueba con mas equilibrio. Gran prueba para las tres. 
 
Y vamos con 4x100 alevín. Una semana antes era una idea, dos días antes era un objetivo y hoy es una realidad. Vamos a por la prueba, queremos la  mínima. Abre la prueba Cayetana, aun nerviosa en la salida acordándose del pasado 200L con salida anticipada. Sale a tiempo, no hace su mejor 100 pero abre una prueba en la que ninguna se atrevía. Salta Ainhoa, que con muchas ganas consigue marca su mejor tiempo y mantener viva la idea de conseguirlo. Turno para ihart, aquí nos la jugamos, estamos dos segundos por encima y si consigue bajar su tiempo estamos dentro. Sorpresa! Baja dos segundos su tiempo y salta June, marcando un primer 50 muy explosivo que deja las cosas en orden. Finalmente estamos dentro, dos segundos por debajo, objetivo conseguido. Bravo chicas!! 
 
Terminamos la competición con Juan e Igor en 200 libres. No logran mejorar marcas pero mantienen el nivel mostrado dos meses atrás. 
 
Destacar la participación de Araitz, era su primer 100 y lo hizo genial. Gran grupo al que se van uniendo mas compañeros. Muy buena imagen de equipo una jornada mas y a por la siguiente en uno de los días mas importantes para el club, el trofeo escolar 

 -----------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario